Tradueix!

diumenge, 30 de març del 2014

DISSENYEM UN CURRÍCULUM


El dilluns 3 de Març van fer l'anàlisi dels nostres dibuixos i això em va fer pensar sobre preguntes com, perquè la taula del professor va a un costat i no a un altre?, és realment necessària la taula del professor, o podem prescindir d'ella? La veritat és què després d'aquesta anàlisi em vaig a donar que encara em queda molt per saber com vull que sigui la meva aula ideal....


Seguidament, amb la defensa del títol que vam inventar a la parada anterior, vaig adonar-me que a gairebé tota la classe li encanta aquesta professió i que tots sabem més o menys a allò que ens enfrontarem en un futur molt proper.

Finalment, amb la visualització del vídeo del guia sobre una petita historieta dels currículums, vaig sentir que fer un currículum no és qualsevol cosa fàcil, sinó que és un procés molt complex, ja que no només ha d'incloure els objectius que volem que els nens i nenes aprenguin, sinó que hem de ser conscients i valorar si aquests objectius són o no són vàlids per a la vida quotidiana o fora de l'entorn escolar. Un concepte ha tenir en compte a l'hora de realitzar un currículum és el tema de les pràctiques, ja que d'aquesta manera podran posar en pràctica tot allò que van aprenent, en una mena de simulacre, abans d'enfrontar-se a la realitat, i d'aquesta manera, serà molt més fàcil resoldre quan tinguin qualsevol problema, perquè ja hi hauran tingun un primer contacte.

Fer un currículum és una feina molt més dura del que sembla, ja que s'han de valorar molts conceptes...


"No sóc arquitecte per construir edificis, però sí construeixo somnis i valors. Sóc professor."



Propera parada: "TREBALLEM EL CURRÍCULUM"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada