El dia 12 de març ens vam aturar a l'estació "Fem un horari de classe". La veritat és que primer el nostre guia ens va continuar explicant coses interessant sobre el currículum com, per exemple, les hores lectives dels professors, les hores setmanals que es fan, etc i vaig descobrir coses que no sabia, com que el director de l'escola escull els tutors dels cursos o que el mestre de l'aula d'acollida sol ser un mestre d'educació especial.
Realitzant l'horari de classe per grups |
Després de tota aquesta informació vam començar a elaborar un horari de classe i la sensació que vaig sentir va ser tan agradable que gairebé semblava que els meus companys de viatges eren els meus companys de l'equip docent.
Al principi ens van sorgir diversos dubtes: quantes hores per a cada matèria?, Es poden fer desdoblaments amb totes les assignatures, o algunes són més preferibles que altres?, faran religió com assignatura?, I informàtica?, Vam haver de calcular les hores de cada assignatura a la setmana perquè l'horari fos vàlid, entre altres coses. Però finalment vam aconseguir fer un horari que ens va agradar molt: amb desdoblament a les assignatures d'anglès i informàtica, i procurant fent sempre les assignatures instrumentals al matí, perquè vam pensar que els nens estan més concentrats. Aquest dia em va agradar molt treballar en grup perquè cadascú exposava la seva opinió i amb tot això sempre contribueixes més al teu propi aprenentatge.
"Fer un horari de classe i adonar-te que allò que fas t'apassiona, no té preu."
Aquesta aturada ha estat realment gratificant. Penso que si aquell dia em vaig sentir orgullosa del meu treball... És perquè estic al lloc adequat! Tot i que encara em queda molt per aprendre...
Propera aturada: "UN NOU POBLE: WIKISPACE"
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada