El 19 de març vam fer una petita xerrada tots els passatgers del tren, juntament amb el guia, per explicar les característiques dels nostres horaris i quines eren aquelles coses que estaven bé i aquelles que no, i la veritat és que el nostre horari estava força bé. No obstant això, vam aprendre una cosa nova: Les assignatures de plàstica i música és millor no desdoblar-les i utilitzar aquest desdoblament per assignatures com matemàtiques o català per poder dedicar més estona a cada nen. Un punt molt interessant per apuntar a la meva llibreta d'aprenentatge...
Després, tornant una mica al currículum, vam parlar de les vuit competències que hi ha, i vam analitzar una àrea curricular, per grups. En aquest moment, em vaig adonar que les assignatures estan conectades entre elles, i que és necessària aquesta connexió, perquè en moltes ocasions comparteixen continguts i desenvolupen les mateixes competències.
Nosaltres vam escollir la competència específica de matemàtica em va servir per comprendre una mica més el funcionament del currículum i quina és la seva finalitat, així com establir les relacions entre objectius, continguts i competències, que em serviran en futur com a docent per planificar les unitats didàctiques.
Penjo un vídeo molt interessant sobre les competències que va fer Carles Morero.
Penjo un vídeo molt interessant sobre les competències que va fer Carles Morero.
Ha estat una aturada plena d'aprenentatge i he après molts conceptes que desconeixia.
"Diga'm alguna cosa i l'oblidaré, ensenya'm alguna cosa i la recordaré, involucra'm en fer alguna cosa i l'aprendré"
Propera estació: "COMPAREM CURRÍCULUMS"
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada