Tradueix!

dimecres, 18 de juny del 2014

COMPETÈNCIES BÀSIQUES.


El 19 de març vam fer una petita xerrada tots els passatgers del tren, juntament amb el guia, per explicar les característiques dels nostres horaris i quines eren aquelles coses que estaven bé i aquelles que no, i la veritat és que el nostre horari estava força bé. No obstant això, vam aprendre una cosa nova: Les assignatures de plàstica i música és millor no desdoblar-les i utilitzar aquest desdoblament per assignatures com matemàtiques o català per poder dedicar més estona a cada nen. Un punt molt interessant per apuntar a la meva llibreta d'aprenentatge...


Després, tornant una mica al currículum, vam parlar de les vuit competències que hi ha, i vam analitzar una àrea curricular, per grups. En aquest moment, em vaig adonar que les assignatures estan conectades entre elles, i que és necessària aquesta connexió, perquè en moltes ocasions comparteixen continguts i desenvolupen les mateixes competències. 

Nosaltres vam escollir la competència específica de matemàtica em va servir per comprendre una mica més el funcionament del currículum i quina és la seva finalitat, així com establir les relacions entre objectius, continguts i competències, que em serviran en futur com a docent per planificar les unitats didàctiques.

Penjo un vídeo molt interessant sobre les competències que va fer Carles Morero.


Ha estat una aturada plena d'aprenentatge i he après molts conceptes que desconeixia. 

"Diga'm alguna cosa i l'oblidaré, ensenya'm alguna cosa i la recordaré, involucra'm en fer alguna cosa i l'aprendré"


Propera estació: "COMPAREM CURRÍCULUMS

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada