Tradueix!

dimecres, 18 de juny del 2014

COMPAREM CURRÍCULUMS.

L'aturada del 26 de març va ser d'allò més interessant. Vam començar llegint una petita lectura de Davini, M.C que parlava sobre els mètodes d'ensenyament, però tot i que la lectura va estar molt interessant i després la vam poder comparar amb el currículum per observar algunes semblances i diferències, allò més interessant va ser quan el guia ens va dir que Davini no era un home sinó que...Era una dona! Tots els passatgers vam quedar bocabadats, perquè tot pensaven que realment es tractava d'un home... Just en aquest moment em vaig adonar que ens deixem guiar molts cops pels prejudicis i atribuïm a homes i a dones unes coses o unes altres. Encara que tot això ens ho ha creat la societat a la qual hem crescut, però penso que mai és tard per canviar el pensament i voler millorar la societat per crear més igualtat en aquest sentit.


M'agradaria d'estacar una diferència que vam trobar, treballant en grup, i que a mi em va cridar molt l'atenció perquè penso que és molt important. Es tractava de què Davini deia que "l'actualització dels continguts és objecte d'ensenyament". Si el món està en un canvi constant, per què no poden variar els continguts del currículum amb el pas dels anys? Sincerament, crec que s'hauria de reflexionar molt més sobre els continguts i valorar si els serviran o no als nens en la seva vida quotidiana. 



"Fent i desfent es fa l'aprenent."



Va ser una estació per reflexionar molt sobre el currículum i sobre com es poden millorar els conceptes que el componen, per tal que sigui més útil per a l'aprenentatge dels alumnes.


Propera estació: "I TU, COM APRENS MÉS?


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada